Jag är sjuk

Det är  säkert LaLeh som har smittat mig :P Nu har jag iaf ont i halsen. Ont i huvudet har jag haft sen vi kom hem från kryssningen i måndags, inte kul alls. Att va sjuk menar jag, kryssningen var för jävla rolig.

Och nu e mina byxor trasiga oxå. Jag skulle gå ut med min jävla hund då hon springer allt va hon har. ( Det är en ganska stor och stark hund. Kombinera det med en isig grusväg...) Så nu har hundjäveln skrapat upp mitt vänstra knä gjort ett blåmärke på det högra och ett stort och fult hål i mina favoritjeans. FAN!


Kommentarer
Postat av: Carmen

Tack, det kommer att vara en bloppis med en massa olika kläder till salu! Och du är så välkommen



2009-02-11 @ 16:44:47
URL: http://citasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0